Demnitatea umană este inviolabilă. Aceasta trebuie respectată si protejată - Carta Drepturilor Fundamentale a Uniunii Europene, Titlul I, Articolul 1•Demnitatea umană este inviolabilă. Aceasta trebuie respectată si protejată - Carta Drepturilor Fundamentale a Uniunii Europene, Titlul I, Articolul 1•Demnitatea umană este inviolabilă. Aceasta trebuie respectată si protejată - Carta Drepturilor Fundamentale a Uniunii Europene, Titlul I, Articolul 1•Demnitatea umană este inviolabilă. Aceasta trebuie respectată si protejată - Carta Drepturilor Fundamentale a Uniunii Europene, Titlul I, Articolul 1•Demnitatea umană este inviolabilă. Aceasta trebuie respectată si protejată - Carta Drepturilor Fundamentale a Uniunii Europene, Titlul I, Articolul 1•Demnitatea umană este inviolabilă. Aceasta trebuie respectată si protejată - Carta Drepturilor Fundamentale a Uniunii Europene, Titlul I, Articolul 1•Demnitatea umană este inviolabilă. Aceasta trebuie respectată si protejată - Carta Drepturilor Fundamentale a Uniunii Europene, Titlul I, Articolul 1•Demnitatea umană este inviolabilă. Aceasta trebuie respectată si protejată - Carta Drepturilor Fundamentale a Uniunii Europene, Titlul I, Articolul 1•Demnitatea umană este inviolabilă. Aceasta trebuie respectată si protejată - Carta Drepturilor Fundamentale a Uniunii Europene, Titlul I, Articolul 1•Demnitatea umană este inviolabilă. Aceasta trebuie respectată si protejată - Carta Drepturilor Fundamentale a Uniunii Europene, Titlul I, Articolul 1
Când copiii sunt stresați sau au probleme, ajung deseori să spună că nu vor să-și facă temele. Ar putea să spună chiar că nu vor să se ducă la școală. Dar să spună astfel de lucruri este diferit de a se retrage în sine și chiar a nu-și face temele sau a nu merge la școală.
Când fiul meu mai mare a fost diagnosticat cu tulburare de deficit de atenție anul trecut în clasa a șasea, nu a fost o surpriză totală. De câțiva ani se lupta cu concentrarea.
Când am aflat că școala mea se va închide din cauza pandemiei de coronavirus, am devenit din nou profesor începător. A trebuit să-mi dau seama rapid cum aș preda de la distanță, lucru pe care nu l-am mai făcut până acum.
Focarul de coronavirus afectează rutina și viața de zi cu zi a tuturor. Multe școli s-au închis și s-au mutat într-o formă de învățământ la distanță. Mai mult ca oricând, este important ca profesorii și familiile să continue să comunice și să rămână conectați.
Multe școli s-au mutat în regim de învățământ la distanță din cauza coronavirusului.
O profesoară relatează cum a reușit să se reconecteze cu elevii pe care i-a pierdut pe drumul predării de la distanță:
Luni, 9 noiembrie 2020, Centrul European pentru Drepturile Copiilor cu Dizabilități (CEDCD) a organizat prima întâlnire online de Suport pentru Comunitatea Dizabilității
CEDCD a transmis ANDPDCA o serie de de practici, concepte și modele legislative ce se pot dovedi utile în procesul de inițiativă legislativă în urma declarării neconstituționalității punerii sub interdicție.
Centrul European pentru Drepturile Copiilor cu Dizabilități a transmis Ministerului Educației și Cercetării o serie de recomandări pentru îmbunătățirea procesului de admitere la liceu a elevilor cu CES pe locurile rezervate acestora, în urma sesizărilor din București și din țară.
Pentru mulți copii este dificil să respecte un program sau o rutină. Să respecți un program necesită mai multe abilități – este mai greu decât pare.
Înalta Curte de Casație și Justiție s-a pronunțat prin sentință definitivă: Andrei, un elev cu sindrom Down din Botoșani, a fost în mod incontestabil discriminat la școală, de către profesori și părinți ai colegilor săi, pe criteriul dizabilității.
Statistici: 907.220 vizite şi 228.384 vizitatori unici